miercuri, 25 noiembrie 2015

Wordless Wednesday - o strada-n Bucuresti





5 comentarii:

  1. O zi bună îţi doresc !
    Burgul meu s-a pregătit pentru iarnă. Vino să vezi ce a făcut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea ce mod frumos ai gasit de a ne atrage atentia ca astazi serbam Sfanta Mucenita Ecaterina!
    Pentru ca stiu ca bunica ta a purtat numele Ecaterina, transmit un gand pios. Sper ca ia ta este gata si astazi în memoria bunicii, arati celor dragi cu ce ti-ai ocupat manutele harnice mai bine de jumatate de an. Felicitari! pupici si îmbratisari
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Carmen draga! Da, nu degeaba am cusut de mi-au iesit ochii din cap :) Acum ma pregatesc s-o-mbrac, sa ma falosesc cu ea la Sezatoare. Inca n-am apucat sa fac niste fotografii demne de a fi puse pe blog; abia ce-mi revin dupa nenumaratele ore de cusut. Dar a meritat; sper ca bunica sa fie mandra de mine, de-acolo de unde ne vegheaza. Te sarut si te imbratisez cu drag si dor!

      Ștergere
  3. Sfanta Ecaterina este o sarbatoare draga si mie.
    Felicitari pentru ie. Sunt convinsa ca este superba. Sa o porti cu placere si mandrie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Suzana! Am descoperit cu uimire si placere aceasta straduta si biserica ce-i da numele; este chiar in cartierul Mitropoliei, in spatele blocurilor comunisoide. Se-ascund multe bijuterii arhitecturale acolo! Camasa de Arad (numita "spatoi" in graiul local) a facut senzatie astazi la Sezatoarea noastra. Sunt mandra de ea si ma-mbraca tare bine :) Happy WW si tie!

      Ștergere