marți, 1 decembrie 2015

1 Decembrie si un vis implinit

La multi ani, Romania! La multi ani tuturor romanilor, oriunde s-ar afla!


Acum un an vanam cu jind prin expozitii ii tricolore. De 1 Decembrie anul acesta sunt fericita ca ma pot mandri cu camasa tricolora pe care mi-am cusut-o. Visul meu s-a implinit!


Camasa e de Arad, zona Ineu si de aceea astazi voi asorta postarea mea cu dansuri si muzica din zona parintilor si bunicilor mei.




Celor care si-au luat astazi pauza de ceai la mine, le doresc o zi de 1 Decembrie frumoasa si senina, cu multa bucurie si mandrie!

8 comentarii:

  1. La mulţi ani, România! La mulţi ani, români de pretutindeni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! S-aveti o zi de 1 Decembrie frumoasa si cu multa bucurie si mandrie!

      Ștergere
  2. La multi ani, Alina draga! La multi ani tuturor românilor!
    Minunata ia ta, superb vis împlinit, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Cand ati plecat de la noi asta-vara nu prea credeam c-oi fi in stare s-o termin... Dar cand exista suficienta dorinta si iubire, nimic nu-i imposibil. La multi ani si voua Carmen! Stiu c-aveti sufletul invelit in tricolorul nostru si ca sarbatoriti! Te pup cu drag!

      Ștergere
  3. La Multi Ani Romania, La multi Ani tuturor romanilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasă ie! Îţi stă tare bine cu ea.
    La mulţi ani şi ţie şi familiei tale, de Ziua noastră naţională!
    Sănătate, bucurii şi numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Alex! La multi ani! Toate cele bune si voua!

      Ștergere